Nowa :)

/
0 komentarzy
Jestem nowa , nie nie w mieście, nie na wsi nawet nie w sieci po prostu nowa blogger-ka :) nieźle to brzmi :) Spytacie co mnie wzięło chyba za dużo wolnego czasu  - nie no to akurat żart przy dwójce dzieci z czego jedno skończy dopiero 4 mc czasu zawsze jest za mało ale żeby sobie "pogadać" zawsze znajdzie się czas :) No i właśnie też postanowiłam sobie pogadać a nóż coś dobrego się przytrafi. Tak naprawdę bardzo mi się podobają blogi innych dziewczyn , a to dla tego że trzeba jednak troszkę tej techniki komputerowej "liznąć" a Panowie zazwyczaj wychodzili z założenia że my Panie nie potrafimy i na technice się nie znamy ależ nie moi drodzy jednak trochę się znamy :) Notebooka sama sobie sformatuję, kopię zapasową wykonam pewnie i na partycje dysk podzielę ( nie wiem z jakim skutkiem), ale kto nie ryzykuje ten nie ma :) Telefon komórkowy nie służy mi tylko do zabawy w dzwonienie ale również potrafię włączyć nawigację, posłużyć się nią i w ogóle to ja bardzo lubię mój telefon - dziadziuś ma już z 4 lata ale ma cudowną klawiaturę Qwerty :), fajny aparat , duży wyświetlacz i całkiem niezłą baterię - nie stój tamta bateria siadła teraz mam nową ale jak na trzy lata niezłego śmigania dała radę :).
Ale moja pścióła będzie zaskoczona :) Tak właśnie specjalne buziaki dla niej :* S.S

Tak, że Dzień dobry, cześć i czołem :) 



Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.