Sobotkaaaa :)

/
0 komentarzy
Tak więc dzień zleciał chodź jeszcze wszystkiego nie ogarnęłam, w głowie kilka nowych postów i testów mi się utworzyło, ale za dużo na raz i trza to będzie rozłożyć pewnie na jakieś dwa dni. Po krótce napiszę Wam tylko co przyniosą kolejne dni w pościkach żebyście z niecierpliwością czekały :):):):) 
Najpierw będzie Avon - tak tak będzie teścik mojej bazy na powieki efekt zaskakujący, pazurki śmigłam lakierem jest krwisto :) i zniewalająco ( w końcu udało mi się wygospodarować chwilkę na mazajka ), przy okazji opowiem Wam o moich ulubionych lakierach :):):):), a na koniec wpadł mi w ręce "Skarb" Rosmanka 02 i kilka artykułów wpadło mi w ręce, jeden mnie zasmucił bo zabrakło mojego wymarzonego produktu, a kilka opowiem Wam w skrócie. 
Tak więc buziaczki Kobietki :) zabieram się za bazę :)


Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.