Coś muzycznego - zapraszam

/
2 komentarzy
Chciała bym tylko dopisać, że mój Malinowy twierdzi iż to polski zespół :) muszę mu wierzyć :)

Sorry Boys - The Sun

Znałyście to ??? ja nie miałam zielonego pojęcia o jej istnieniu. Świetna nazwa Sorry Boys :) ... aż miło wsłuchać się w te dźwięki. Piskliwy z krzykiem i ile w tym emocji. 
Nie będę tego opisywać, komentować bo to trzeba usłyszeć samemu, wsłuchać się, przetłumaczyć sobie, zrozumieć... a może za głęboko szukam, może to nic takiego, zwykły zbieg okoliczności, a może jest to o nas ..... ???? Na to każda z Nas odpowie sobie sama ....
Dziękuję :* 

Zapraszam na ten link Sorry Boys  :)


"Czy Pamiętasz ten czas?
Byliśmy tacy dzicy (w znaczeniu wolni, nieokiełznani)
Podążając głębiej i głębiej
Księżyc w pełni nisko na niebie
Dał nam znak do miłości

Tylko Słońce
Nad naszymi
Ponad naszymi sercami
Księżyc w pełni nisko na niebie
Nikt dosłownie nikt nie mógł powstrzymać nas

Z pełnią Księżyca w sercu
Niedzielne dziecko nigdy nie płacze*
Podążając głębiej i głębiej
Nikt nie jest w stanie tego zatrzymać "

( tekst pobrany z http://www.tekstowo.pl/piosenka,sorry_boys,the_sun.html )


Miłego dnia :)


Podobne posty:

2 komentarze:

  1. Nie znałam tej piosenki ale bardzo mi się spodobała:) Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie :)
    Nie słyszałam o tym zespole

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.