Mała lista wygrzebanych z radia

/
0 komentarzy
Tak nareszcie chwila, gdzie mogę usiąść w słuchawkach wielkich jak moja głowa na uszach, przewertować stronki i posłuchać muzyki, która nakręca mnie co dzień rano - poczynając od budzika, a tam Bednarek "Dla Ciebie", tak , tak intensywnie w chwilach kiedy chcę sobie pośpiewać ( to dość częsty objaw :) uwielbiam wyć ) załączam wszystkie możliwe piosenki z trzech jego płyt i śpiewam :):). Tak ostatnio jak jechałam do pracy leciał mój HIT, jedyny któremu jestem wierna od lat ...

Kołysanka dla nieznajomej ...




Nie wcale nie smęcę, ale Uwielbiam ją .. Tak samo jak Dżem, Universe :) same wielkie hity wiem wiem :). 
Tak wiec dziewczynki kilka moich propozycji dla Was :) do "wycia"

1. Perfekt - Kołysanka dla nieznajomej
2. W taką ciszę - mam w rodzinie pewnego graja gitarowego i to nasz hit na każdej "imprezie" :P ... mmmm zamyśliłam się :)
3. Sen o Viktorii - jak można tego nie znać, nie śpiewać, nie kochać  ...
4. Do kołyski - chyba nie trzeba komentować ..

Miały być wygrzebane z radia, a są z pamięci, głowy... 

Znacie ?? :) Miłego wieczoru .... 


Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.