Fotki, foteczki, fotunie

/
2 komentarzy
Dobry wieczór :)

No to jak zaczniemy od skrótów zdjęciowych ?? :) jasne, że tak będzie na zakupach, oraz realizacja "małych pragnień" w toku :) dużo tam tego nie było ale mocy prawnej do realizacji już nabrało i małemu końcowi zaczynam ją spełniać, będzie również mały "szok włosowy". Tak wiec zaczynamy ...



Ikea ... co tu więcej mówić :) poszalało się. Wpuście babę do takiego sklepu na dodatek z pełnym portfelem i ... :)
No cóż jeszcze wielu rzeczy zapomniałam kupić ;) odrobię ;)
 



Czas na małą wymianę garderoby nocnej.. Żabcia poszła ... do Z O O ooo 





Mam swoją pierwszą spełnioną rzecz z listy pragnień :) - nabrała mocy prawnej i jest już w moim posiadaniu ( nie ukrywam warto było czekać na promocję z 39,9 na 16,9 :P )

Witaj w domu mój drogi :) 


A ten "czarny" to z przypadku się przyplątał :P


To czekało na mnie w Biedronce ... samo tak sobie leżało i mówiło "poczekam na Klusi" hihihi



A to kusiło od dawna, a że nie ma chętnych u mnie na takie nowości zjadłam sama :), popiłam szampanem i poszłam posiedzieć w wannie ...w Walentynki ...sama  


 
Żeby słoiczki z Ikei ładnie się prezentowały zamówiłam naklejki z opisami :)




 Bluzeczka leżała w sklepie ;)




No i mały szok włosowy ... musiałam to zrobić ... zapuszczałam 4 lata ... o resztę nie ma co pytać 





 No a wieczory umila mi 






Dobrnęłyśmy do końca moje drogie :)

Pozdrawiam Klusi


Podobne posty:

2 komentarze:

  1. O te biedroknowe skarby mnie kusił, ale ostatecznie nie zachwyciły na żywo :)...a sushi chodzi za mną już dłuższy czas, tylko że też towarzystwa na takie kulinarne ekscesy u mnie brak ... a szkoda, bo ja bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tego postawiłam na małą paczuchę sushi, którą byłam w stanie sama zjeść :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.