Oj szalała szalała !!!!!!!!!!!!

/
1 komentarzy
Jak zobaczycie poniższe zdjęcia to zrozumiecie moje nowe postanowienie ... ;)



Promocyjne odżywki z Biedronki całe 1,39 - już w użyciu i będzie recenzja 


DAX SUN - filtr dla dzieciaczków, który sprawdził się na morskiej plaży 


 Od lattttt kilku lat, ze mną na dobre i na złe... Uwielbiam go :)


 Gadżety kobiety w kuchni - krótkie co nie co o tym skrobnę 


 Osełka hihihihihi też się przydaje pod ręką 


 Przepiśnik :) na dniach w końcu będę mogła zebrać wszystkie ulubione przepisy w jedno miejsce 



Pierdołki ... z potrzeby domu i powrotu dziecka do szkoły


Musiałam :( to opakowanie z tą Panią, i zapach olejku Macadamia mmmmmmm 


Pierwszy raz kupiłam i mam nadzieję, że nie pożałuję. 


śliczne kolory prawda ... ale jednak kolor to nie wszystko i o tym już nie długo.


No i można by powiedzieć "przecież tego nie wiele" maseczki 3, jakiś olejek i peeling gdyby nie to ...


Mówiłam, że mi sie maseczki będą śnić ??!!! No i wyszło na to, że w konkursie maseczkowym "nie było przegranych" bo kuponiki rabatowe dostałyśmy od Pani Uli i szkoda było zmarnować :)


Pozdrawiam Klusi


Podobne posty:

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.