Wiosna tu i wiosna tam :)

/
6 komentarzy
Macie już wiosenkę w domku bo ja mam :) Nie dosyć, ze za oknem to do domu też ją przyciągnęłam :) i mogę się Wam pochwalić. 




To jak już pochwaliłam się tą wiosną u mnie w domu to teraz w oczekiwaniu na nową recenzję, która się piszę "utuczę" Was pizzą :) 


Przepis strasznie prosty ( na jedną blachę ):
3 szklanki mąki
1 szklanka wody letniej
1/2 paczki drożdży
1 łyżka oleju
szczypta soli

Dodatki wg uznania :)


Przygotowanie:
w szklance wody rozpuścić drożdże i przelać do miski z mąką i dodać łyżkę oleju. Zagnieść ciasto i schować pod przykryciem w ciepłym miejscu na 30 minut, aż nam urośnie ( można też włożyć do zamrażalnika na godzinę ).
Kiedy ciasto rośnie ja dodatki typu : kiełbasa, papryka, cebula itp smażę. 

Kiedy ciasto rozłożymy na przygotowanej formie warto posypać przyprawą do karkówki i posmarować sosem pomidorowym ( koncentrat pomidorowy wymieszany z masłem - oczywiście podgrzewamy to na ogniu by masło nam się rozpuściło ).
Na spód ser ( jak kto woli :) ), dodatki i ser :)

tak gotową na 35 minut do piekarnika w 200 stopni :)

i gotowe :) 





Smacznego :)




Podobne posty:

6 komentarzy:

  1. ale mi narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pyszności :)
    zapraszam do mnie - www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no dobra, wszystko pięknie...ale...DAJ KAWAŁEK!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no i przez Ciebie jestem już głodna:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, pizza, mniam! Wszystkim narobiłaś apetytu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna u Ciebie, a z przepisu chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.