Denko

/
2 komentarzy
Witam Was serdecznie,

jakiś czas temu dokładnie w poście zapowiadającym denko Tu pokazałam, Wam kilka kosmetyków, które zaczęły już obsiadać kurzem dość znacznie, terminy użytkowania biły dzwonem na alarm i czas był zrobić z nimi porządek, a do tego doszło kilka nowych kosmetyków zdenkowanych więc najwyższa pora wyspowiadać się z tego.




Jedyny kosmetyk, który z tej trójki wykorzystałam do dna to podkład  Skin Balance Pierre Rene. Reszta wylądowała hmmm w koszu ... wraz z samoopalaczem, którego zapachu nie przebrnęłam.


Mgiełka Aqualine straciła swój zapach, zrobiła się dziwna, Lady Speed Stick nie zniosła go moja skóra, a ze Skin Balance z pewnością jeszcze się spotkamy.



Odżywka Mr. Potters - Nie
Szampon Head Shoulders - Jest w ciągłym użyciu
Szampon wzmacniający Pharmaceris - jestem na tak. Przymierzam się do pełnowymiarowego opakowania. 


BingoSpa - Kolagenowa śmietanka pod prysznic i mam mieszane uczucia co do niej. Nie wiem czy jeszcze zamówię, a może i powinnam żeby wyrobić sobie opinię. 
BingoSpa - Borowinowy żel pod prysznic. Podobno dla mężczyzn :P, ale przykleiłam się czasami i ma bardzo fajny zapach. 
Fa Joghurt - niesamowity był. Świetnie się pienił, strasznie wydajny i gęsty. Nie wiem czy to ważne ale był z niemieckiej półki. Z pewnością kupię wersję Polską i porównam. 


To wykończyły moje Szkraby i to nie jest pierwsze opakowanie. Co jakiś czas do tego wracam i jeszcze z pewnością kupię.

Dwufazowy cukrowy peeling do ciała, rąk i stóp. Czy kupię ?? O tym w najbliższym poście.


Bardzo fajny naturalny olejek kokosowy, który ratuje skórę mojego dziecka i z pewnością jeszcze go kupię.


Kolorówka w niewielkich ilościach jak zawsze, ale biorąc pod uwagę, że w czerwcu korektor NYX mój ulubieniec wiec bez dwóch zdań jestem na TAK
Eyeliner Lovela - właściwie jeszcze cały ale straszne grudy się porobiły.


Yves Rocher - krem do rąk,  o którym już Wam pisałam i zapraszam do lektury - KLIK
Oriflame - krem do rąk nie jestem na tak ani na nie, ale ja już go nie kupię. 



Przebrnęliśmy do końca :) tak źle nie było nawet. 
Pozdrawiam Was serdecznie :)  


Podobne posty:

2 komentarze:

  1. Borowinowy żel pod prysznic z BingoSpa zużyłam jako mydło do rąk. Nie dało rady inaczej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.