Nowości w moim domowym SPA :)

/
5 komentarzy
Hej no to jak :) kilka zdjęć samochwały, która w koncie stała i tak sobie powiadała :)... :) A ja dostałam to, kupiłam tamto, a to samo przyszło i już zostało :):):):). Nie do końca się tak da, ale faktycznie chyba byłam wyjątkowo grzeczna, miła i uczynna bo paczuchę i niespodziankę, którą dostałam naprawdę miło mnie zaskoczyła wiec usiądźcie wygodnie i zobaczcie razem ze mną czym zostałam obdarowana i sama się obdarowałam. 




No wiem wiem zaczęła z grubego kalibru od słodkości, ale ja Uwielbiam te cukierki tak samo jak ich pełnowymiarowe rozmiary :P, Dla dobry dziewczynek dobre słodkości :), a jak do nich zasiadam to po jednym muszę spróbować :P 
Dziękuję :*



No dość o tych strasznych kaloriach :P sprawdźmy w czym będziemy się pielęgnować. Zacznę od moich skromnych zakupów, ale doszłam do wniosku, że więcej mi w tej chwili nie potrzebne, wykończę zapasy :) i dopiero je uzupełnię. 

Pharmaceris szampon do włosów z łupieżem. Fajnie pachnie i ... zostawię to na osobną notkę :). Zastąpił u mnie Vichy, którego zabrakło, a już potrzebowałam - czy godny zastępca okażę się. 


Hmmmmm Aqua, woda toaletowa, która mnie urzekła, a ja bardzo rzadko oddaję się "obcym" zapachom, a ten był w Rossmannie na promocji :) 


Soraya za nie całe 7 zł w Lidlu na promocji, wygląda porządnie i oby taka była :) 



No i niespodzianka na koniec ... moja paczka ze współpracy z JM Spa&Wellness ... Zobaczcie sami.



odżywka do włosów, płyn micelarny, suszarka do włosów !!! i kilka różnych próbek - zaskoczenie tym większe że nie dawno dostałam paczuchę, wiec tym większe moje pozytywne zaskoczenie.

Mam nadzieję, że Wam też się podobały :)

Pozdrawiam Klusi 


Podobne posty:

5 komentarzy:

  1. Ileeee cukierków ja też uwielbiam, a jeszcze z takich chyba cieszyłabym się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo gdyby nie uszy rogal okręcił by mi się wokół głowy :)

      Usuń
  2. uwielbiam cukierki ale wszystkie prezenty są fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful story. I was checking continuously to this weblog and I am really impressed! Extremely educational information, especially the 4th sentences. I really want this kind of info. I used to be seeking this particular knowledge for weeks. Thanks and good luck.
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaam :) uwielbiam te cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.