Moje nowości kosmetyczne

/
5 komentarzy
Cześć :), 

tak jestem chwalipięta,mam za sobą wspaniałą niedzielę, mam ochotę krzyczeć ze szczęścia i chcę się Wam pochwalić tym co ostatnimi czasy wpadło w moje łapki, a pochwalę się jeszcze, że będąc w Rossmannie czy innych sklepach, które szeptały "chodź, weź, kup, jesteśmy w promocji" powiedziałam Nie !! i nie okupiłam się w nowe żele, peelingi czy inne dobroci, na razie trzeba z denkować półki, szafki, komody i inne skrytki :)








Tak więc zacznę od zdjęć, a później będę się tłumaczyć :P 


Chyba ( chyba bo nie jestem pewna ) ostatnia paczka ze współpracą z firmą JM Spa & Weellness 




Szampon jest już w użyciu, maseczka do włosów zaplanowana na relaksującą niedzielę wraz z maseczką na twarz :) 

No dobra to była siła wyższa, nie pamiętam kiedy ostatni raz zamówiłam coś z Oriflame, ale ten miód i to opakowanie ... tak sama sobie kupiłam na Mikołajki :), a żółta buteleczka to sól do kąpieli, którą dostałam od dobrego Pana w podziękowaniu za przysługę :) - są jeszcze dobrzy ludzie.





Kredka do oczu srebrna - jak otworzyłam paczuszkę myślałam, że ktoś pomylił zamówienia " bo przecież pomadki nie chciałam", a tu taka niespodzianka. 



Uniwersalny kremik - Kokos :), balsam ochronny do ust i próbka nowego podkładu do twarzy.






Lizaczek Żabcia :) nie od Misia ale od Mojej Naj :) :*



A tu zapotrzebowanie siła wyższa :) coś dla Misia Małego, zapaszek Air Wick do domku, przypinka żeby nam dyduś w nocy nie ginął, odżywka do włosów Schauma, do stóp, korektor do twarzy.



Pozdrawiam  Klusi 


Podobne posty:

5 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.