Jedyne takie na rynku - czyżby ??

/
0 komentarzy

Cześć dziewczyny, 
jakiś czas temu udało mi się dostać do strefy ekspertów Streetcom, która najprościej mówiąc szuka testerów. 
"Agencja marketingu szeptanego, specjalizująca się w działaniach mających na celu aktywacje rozmów konsumentów o markach i produktach" - to tak po krótce.





Nie pamiętam początku historii i jak się tam znalazłam, ale od jakiegoś czasu staram się tam sumiennie działać i udało mi się dostać do kampanii Pereł piorących Perlux. Nikt nie wie lepiej jak wygląda kosz, a nawet trzy kosze prania przy dwójce dzieci, psach i kotach - kiedy nie pierze. Paczka - ogromne zaskoczenie ... duży karton, ładny, bezpiecznie zapakowany. W środku nie dość, że pełnowymiarowe produkty dla mnie do prania białego jak i kolorowego, jak również  zestaw próbek dla znajomych, wraz z pakietem informacji.


Kampania - tak naprawdę nic trudnego wystarczy za każdym razem zaraportować, treść rozmowy, opinię i swoje sugestię - a teraz jest już wersja mobila wiec w ogóle świetna sprawa.... ale ja nie o tym.

Kilka ciekawostek z poradnika Ambasadorki...

Perlux:

"Poznaj wyjątkowe perły piorące Perlux, które łączą w sobie to, co dla Twoich ubrań jest najlepsze: skuteczność proszku i delikatność żelu. jest to jedyne tak innowacyjne rozwiązanie, gwarantujące czystość i świeżość prania, zachowujące przy tym bezpieczeństwo stosowania" 

W jednej kapsułce zamknięte mamy: proszek do prania, odkamieniacz, żel do prania, odplamiacz.
Wystarczą 3 proste kroki:
I )  Wyjąć z opakowania perłę piorącą i umieścić ja w Pustym !! bębnie pralki
II ) Włóż do bębna ubrania i tkaniny
III ) Włącz pralkę

Wiecie, że aby zabrudzenia zostały skutecznie usunięte powinny zadziałać następujące składniki:
1. Środki powierzchniowo czynne
2. Środki zmiękczające wodę
3. Kompleks aktywnych enzym,ów
4. Składniki wybielające w postaci aktywnego tlenu
5. Color Catcher - środki chroniące kolory przed blaknięciem
6. Inhibitory szarzenia - środki chroniące białe tkaniny przed szarzeniem i ponownym osadzaniem się brudu na tkaninie.


Perły do koloru - zostały zamknięte w woreczku strunowym i jest tam 16 sztuk.

"Perlux Super Compact to innowacyjne, super skoncentrowane perły piorące. Połączenie najlepszych cech proszku i żelu w technologii hybrydowej to gwarancja skuteczności i wygody."


Plusy:
+ szybko i sprawnie,
+ mało prania, jedna kapsułka,
+ pranie do pralki i gotowe.
Bez tracenia czasu na odmierzanie proszku, wsypywanie (a mało to razy wylądował proszek obok:)). Wg producenta spokojnie możemy odpuścić sobie płyn do płukania, ponieważ perełki zapewniają nam również długotrwały i przyjemny zapach... no cóż ja się z tym nie zgadzam, osobiście jak dla mnie pranie miało przyjemny zapach, ale ledwo wyczuwalny,ja jednak wolę bardziej intensywny i płynu dodać muszę.
Pranie codzienne nie wymagające namaczania i nie posiadające zbyt trwałych i uciążliwych plam, jak najbardziej było wyprane i świeże. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości.


Perły do prania białego sztuk 24 - opakowanie było :

1) bardzo dobrze wykonane
2) z zamknięciem, które ciężej się otwierało więc dla dziecka było by małą przeszkodą, co nie świadczy że ma ono leżeć na wysokości jego wzroku - nie ma co kusić losu
3) bardzo wygodne
Na opakowaniu są bardzo czytelne, wyraźne informację, żeby uważać w szczególności na dzieci.


Oblały test.... wiem jak to brzmi, też byłam zawiedziona. Herbata, kawa, a nawet podkład po prostu się nie sprały, a szkoda. Co do prania białego miałam dość wysokie ambicje.
Niestety plamy nie zeszły, a do prania użyłam nawet dwóch kapsułek,
Jest jednak ważna rzecz, którą muszę podkreślić ... nie wiem jak to możliwe, ale  białe skarpetki styrane przez moje dziecię ( nie mogę wymusić ubierania papci !!! ), koszulki oraz bielizna po wyjęciu z pralki na prawdę były białe !!!
Oczywiście płyn do płukania dodać musiałam, ale to już chyba jakieś zboczenie moje :)

Osobiście do prania białego używałam proszku, ale bardzo chętnie zmienię to na kapsułki, chodź lubię również żele do prania. Okazało się, że to bardzo wygodne i funkcjonalne.
Nie można spodziewać się wielkich cudów świata, ale ja z prania jestem zadowolona. Białe było białe, a kolorowe póki co nie wyblakło, nie straciło kolorów i dobrze się prezentuje.

Efekt zadowolenia jak najbardziej został osiągnięty 8/10 :)

Jeśli chcecie bliżej poznać działanie Streetcom - zapraszam na ich stronę : http://streetcom.pl/





Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.