Czas start :)

/
1 komentarzy
Tak a co jak sobie postanowiłam tak zrobię i proszę o to konkurs, w którym sprawdzę swoje umiejętności ( dobrze, że nie będę tego kosztować i zdjęcia wystarczą hihihihi ). Post z informacją wcale nie jest obowiązkowy, a ja chciałam być Chwalipięta i się pochwalić i na początku se myślę bransoletka na co ja ją sobie ubiorę raczej nie noszę, ale co kosmetyki, a tu co inne i trzeba ruszyć cztery litery no tak to się zmotywowałam i nawet już wybrałam co zrobię, ale to wielka niespodzianka będzie więc ciiiiiiii ....
A o konkursie więcej TU 





Podobne posty:

1 komentarz:

  1. kochana, ta bransoletka kryje piękny zegarek w sobie :)
    i wygląda na ręce pięknie :)
    szkoda, ze nie ma chętnych, żeby sięgnąć po to "złotko" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.