Denko kwiecień :)

/
4 komentarzy
Haaaaa gdyby nie Pani domu w ogóle bym o nim zapomniała ( tak niewiele tego jest ), ale za to ładnie wszystko opróżniam i mogę być z siebie dumna ....





1. Odżywka do włosów Mila - recenzja o TU
2. Płyn do kąpieli Biała Lilia Avon - zapach dość słodkawy jak dla mnie za słodkawy, ale fantastycznie się pieni i  zapach bardzo długo unosi się w powietrzu
3. Seria Wellness & Beauty Vanille&Macadamia Rossmann - recenzja TU
4. Antyperspirant Garnier  - nie raczej nie, podziękuje chwilowo wyszperałam u Was żeby zainwestować w LS w żelu więc zobaczymy, oraz w torebce chowa się Nivea na czarna godzine 
5. Micelarny płyn AA ultra nawilżenie - poszukiwany, niezawodny znów u mnie zagości za samo uczucie świeżości, które daje
6.Masło do ciała  Planet Spa od Avon- recenzja się pisze, w jednym zdaniu ... będzie znowu mój
7. Próbki ... zaciekawił mnie z nich krem Vichy Idealia tylko cena mnie trochę boli ...
8. Olejek Araganowy do włosów Mila - oj jak boli jego strata ;( , ach ten zapach mmmmmm teraz zagościł u mnie Biosilk jedwab i nowa odżywka w sprayu, ale o tym już wkrótce :)

Tak więc kolejny mc bardzo dzielnie opróżniam moje pudełeczka, dozowniki, balsamiki i inne pierdoły, co niektóre zdążyły już nabrać mocy prawnej więc nastała na nie odpowiednia pora :)




Podobne posty:

4 komentarze:

  1. zaraz się maj konczy a ta z kwietniem wyskakuje :D Klusek tylko Ty taka zdolna jestes ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te płyny z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej późno niż...później ;)
    wcale nie takie małe do denko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że w ogóle coś masz, bo ja nic xDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.