Przeglądówka weekendowa- czyli skrót w zdjęciach :-)

/
5 komentarzy
No moje drogie najwyższa pora wziąć się do roboty i nadrabiać, nadrabiać :-) Postanowiłam, że aby zaostrzyć Wasz apetyt dziś przedstawię Wam weekendowy skrót w foto :)



No to co gotowe ?? możemy zaczynać ?? :)

















Weekend chodź wolny do łatwych nie należał zjechała Głowa rodziny, która w niedzielę znowu wyjeżdżała czyli co to znaczyło dla mnie ...??  dwa razy więcej sprzątania, bałaganu, gotowania, prania itp itd chyba wolała bym iść do pracy tam był by większy spokój :) 
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i trzeba było wyskoczyć na małe zakupy :-), a pomijam fakt, że zakupy zaczęły się u mnie już od środy tj po Matki Boskiej Pieniężnej : D, chyba jak większość to są jedyne dni w mc, które jak powracają jest mi lepiej zamiast gorzej : P. 

Rossmann ze swoimi promocjami nie ominął mnie wielkim łukiem, nie mogłam się oprzeć zebrałam swoje i dzieci potrzeby, zadzwoniłam do mamki i poszłam w siną dal po sklepie .... :) 

Żeby nie było jak widać nie myślałam tylko o sobie małemu Misiowi też się coś dostało :) i to wcale nie tak mało :-)

Nie to nie jest wszystko moje :) dostałam misję - okup tatusia więc Dove i szampon należą do niego, a że była promocja 3+1 to dołożyłam coś dla siebie ( obym nie wyzywała jak ostatni żel pod prysznic, który męczyłam przez miesiąc ). Herbatka Misiowi no i zapas wkładów do wtyczki elektrycznej - szkoda, że zamiast kupić Ambi Pur, który to posiadam kupiłam sobie wkłady AirWick ... nie komentujcie ... muszę dokupić teraz wtyczkę z wkładem Air Wick .... No co promocja była ... :) Jeszcze jakiś płyn do ciałka dla Szkrabów, maseczka Siarkowa moc oraz peeling enzymatyczny Perfecta, który trafił pod prysznic, rano próba umycia twarzy, czytam, czytam i oczom nie wierzę ... wsmarować w twarz na noc jak krem, a rano zmyć .... 



Biedronka .... :-) Tam wpadły mi do koszyka - same :) żele pod prysznic Joanna w cenie 3,89 :-) , mój ulubiony ser na sernik - tak piekłam serniczek, a no i jeszcze dorwałam rękawiczki Biedronkowe przydatne bardzo w domu jak i w ogródku :-) 



Widzicie to co ja :-) - nie, nie więcej Wam z tych zapakowanych torebeczek nie pokażę podpowiem, że czarne :-), a w Esotiq dostałam dodatkowo żel pod prysznic, który powiem Wam pachnie nieziemsko, a jeszcze go nie otworzyła ... tak intensywnie czuć zapach przez Klica :) 


No ej przecież nie tylko ja na tym skorzystałam :-) Mały Miś został okupiony na ciepła dni, które u nas niestety się skończyły ;-( ...


A no i moja ulubiona Pani aptekarka jak poprosiłam o jakiś płyn do mycia ciałka dla małego Misia obdarowała mnie ... garścią .. nie jedną próbek żelu oraz balsamu na wypróbowanie :-) 



Wy też miałyście owocny weekend :-)  


Podobne posty:

5 komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.