3 kroki do czystej skóry z Clinique

/
3 komentarzy
CLINIQUE ... sprawdźmy cóż to takiego dobrego.
Chyba każdy z Was zna reklamę, markę albo i produkty firmy Clinique. Od dawna chodziła za mną myśl żeby wypróbować słynne 3 kroki, tylko zawsze tej chęci towarzyszyła myśl "świetnie, a jak się nie sprawdzi i zaczną się jakieś cuda wianki na twarzy ??" , no ale przecież kto nie ryzykuje ten nie ma i nie wie, albo i wie i później płacze.
Lubię ryzyko ( oj jak ja potrafię się wpakować w tarapaty - najczęściej źle wybieram szampony i później ewidentnie płaczę ) wiec tym razem postanowiłam wyciągnąć na szalę swoja twarz hmmmm
Co nam z tego wyszło?? -  Zapraszam.



 Clinique ... 3-Step creates great skin - w dosłownym znaczeniu " krok, tworzy,wielki, skóra", że niby "3 Krok tworzy wielką skórę" ?? :) pewnie po części tak ale czy od razu wielką ?? :)
Firma w swojej ofercie posiada 4 różne zestawy 3 kroków, do IV różnych typów cery, więc spokojnie każda z Nas znajdzie coś dla siebie...

Mój zestaw cera mieszana w stronę tłustej, okazał się za mocny.

Krok pierwszy - "Formuły, które nie przesuszają skóry i sprawiają, że jest ona świeża, czysta i odprężona" Więcej informacji TU
Oczyszczamy za pomocą żelu... 




Żel zamknięty w plastykowej tubce, pojemności 50 ml, zamykanej na klik, stawianej na "główce". Bardzo wygodne w użyciu, przezroczyste opakowanie dzieki czemu wiemy ile jeszcze nam zostało dobrodziejstwa, i bez problemu wykorzystamy do ostatniej kropli.
Gęsty o delikatnym zapachu, dobrze się pieni. Skóra nie jest sucha, ściągnięta za to ładnie odświeżona.

Krok drugi - "Formuły, które usuwają zanieczyszczenia, nadmiar sebum i łuszczące się, martwe komórki naskórka, aby odkryć świeższą skórę". Więcej informacji TU


Płyn złuszczający - odkręcana, twarda butelka, pojemności 100 ml, w pierwszej chwili stwarzającą wrażenie szklanej, ale na szczęście jest to mocny plastyk, w którym ukryta i bezpieczna jest zawartość płynu. Bardzo silny jak dla mnie zapach alkoholu, który wręcz drażnił moje nozdrza, a kiedy płyn znalazł się za blisko oczu - łzawiłam. Płyn naprawdę dobrze oczyszcza z zanieczyszczeń, poprawia pracę każdego płynu do demakijażu.

Krok trzeci -"Utrzymuje optymalna równowagę w przypadku cery tłustej. produkt beztłuszczowy". Więcej informacji TU


Żel nawilżający, w odkręcanej tubce pojemności 30 ml. Żółta konsystencja, w formie żelu, nie spływa. 
Jeśli korzystasz z kroku 2 nie mam mowy żeby zapomnieć o tym żelu. 

Producent zaleca stosowanie dwa razy dziennie, ale przy źle dobranym zestawie jak u mnie nie ma mowy by tak ryzykować. Stosowałam raz dziennie, regularnie przez kilka dni. Na początku zaczęły pojawiać się jakieś ukryte krostki, ale później zaczęło pojawiać się ich coraz mniej. Bez zastosowania żelu moja skóra miejscami zrobiła się strasznie przesuszona i na kilka dni odstawiłam tonik korzystając tylko z żelu do mycia i żelu do smarowania. 

Moja ocena jak najbardziej pozytywna i z pewnością wrócę do tego zestawu, ale już odpowiednio dobranego. Koszt ... no cóż swój zestaw otrzymałam z wymiany punktów w programie 5Plus, w perfumerii "D" od 39,90 - za mały zestaw w kosmetyczce, fajny dla wypróbowania starcza na około 10 dni, do 175 zł za pełno wymiarowy duży zestaw. 

W ofercie są jeszcze :

Zestaw I - typ skóry : sucha i bardzo sucha 
http://www.clinique.com.pl/products/1571/3--step/3--Step-Sets/index.tmpl

Zestaw II - typ skóry : mieszana w stronę suchej 
http://www.clinique.com.pl/products/1571/3--step/3--Step-Sets/index.tmpl

Zestaw III - typ skóry : mieszana w stronę tłustej 
http://www.clinique.com.pl/products/1571/3--step/3--Step-Sets/index.tmpl

Zestaw IV - typ skór : tłusta lub bardzo tłusta 
http://www.clinique.com.pl/products/1571/3--step/3--Step-Sets/index.tmpl

No i co Wy na to ?? Miałyście, któryś z zestawów ?? 

Pozdrawiam Klusi 


Podobne posty:

3 komentarze:

  1. Miałam zestaw I i nawet byłam zadowolona. :) Najważniejsze to odpowiednio dobrać. to podstawa dobrej pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ... ja swój dostałam więc nie miałam możliwości sama sobie dobrać czy też zwrócić, ale na szczęście dużych szkód nie wyrządził :)

      Usuń
  2. U mnie w sumie dziwnie wyszło - miałam mini produkty tej firmy (nie próbki) wydaje mi się, że były odpowiednio dobrane do mojej skóry i wszystko oprócz kremu do twarzy (w moim zestawie był krem a nie żel) zdało egzamin. Jak już kupiłam pełnowymiarowy produkt (tonik do twarzy) to była katastrofa - skóra na nosie zaczęła mi schodzić płatami (bolało strasznie) po odstawieniu wcale nie było lepiej - dopiero maść ze sterydem uratowała sytuację. Więc różnie to bywa :) a tonik tonik stoi i zalega bo nie wiem co z nim zrobić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.