Tydzień w zdjęciach :)

/
4 komentarzy
Hej, 

i jak zawsze nazbierało się trochę :). Był dzień dziecka Klusi występowała na dwóch różnych imprezach, mały Miś jej dzielnie kibicował, a mami latała z aparatem aby uwiecznić te chwile. 
Tak więc zapraszam do obejrzenia ostatnich tygodni. 


No to zaczynamy Dzień dziecka trwał aż przez 3 dni :) 




Był Kubuś 


i Kogut :P

i statki (a tak poważnie da rade czy nie ?? :) )



z własnej hodowli :)


odrobina cukru...

mmmmmmmmmmmmmmm

rękawice to w prezencie :) a reszta moja. P.S gdybym miała do każdego denka dokładać zużyte płatki kosmetyczne hihihihi wyszło by, że na Waciki to mi już nie starcza :)


Grapefruit ... smaczne 

własne 

Kolorowe szaleństwo na promocji Lidla 
Makijaż z NYX ...

Wspomnienia ... 

Nazbierało się :). Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. 

Pozdrawiam  Klusi 










Podobne posty:

4 komentarze:

  1. Lubię pesto z Lidla, szybki obiad :)
    A co do Radlerów to trzymam się Warki. Nie tknęłam na razie innych wynalazków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj tak pesto fajna i smaczna sprawa na dodatek nie droga. Z tymi wynalazkami faktycznie bywa różnie, ale jak nie spróbujesz to wiesz ;)

      Usuń
  2. Jakie masz piękne truskaweczki, aż mnie ochota naszła :D
    A Radler'ka grapefruitowego chętnie spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ładne a jakie smaczne :) zapraszam podzielę się chętnie. Spróbuj Radlerka ja nie żałowałam :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.