Podsumowanie diety odchudzanie

/
3 komentarzy
Całe 10 kg poszło w dół, schudłam, mieszczę się w sukienkę ślubną z przed 10 lat, śliczna smukła sylwetka, lekko wystające kości policzkowe, bioderka widoczne, nogi szczupłe ... 
No to tak na poważnie ... 10 kg mniej w moim przypadku to anoreksja, a 10 kg więcej jakoś nie realne chyba, że kolejna ciąża ale to może jeszcze poczeka z rok, dwa, trzy ?? :)
Więc co za dieta ? Odwyk ... Postanowiłam zrobić mc odwyk od zakupów kosmetycznych. Chcecie wiedzieć jak mi poszło Zapraszam :)

źródło

DM ... nie wiedziałam przed postanowieniem, ze tam wyląduję ... możemy tego nie liczyć ?? :P 
Dobrze, że nie uwieczniłam całego koszyka :P i tak z niego zostało mi tylko to :)


Douglas ... zgrzeszyłam :( Wiem, ale za to wszystko wyszło 90 zł :D nie pytajcie jak :)


NYX moje nowe kolory pokażę Wam niedługo jak pięknie się prezentują na moich oczach i nowy odcień pomadki 
lakier i linerek Prezent od Anetki z NYX 


Pani z laboratorium Dr Ireny Eris dobrała mi krem do twarzy VitaCeric
          to w tle to prezent do kremu, który pokazałam poniżej 

                            
                  
                  Płyn micelarny do twarzy pojemność 100 ml.


Ujędrniające serum do twarzy pojemność 20 ml.


Żel do mycia ciała dla mężczyzn 200 ml.


Niewinny prezencik jeszcze jeden a tam ... próbka perfum 212 VIP, próbka podkładu Chanel i maskara do rzęs Coolistar !! 
 
Nie krzyczeć, ale odcięcie tak całkowicie nie ma szans, nie wypali, za dużo okazji, za dużo pokus i zawsze coś by się przydało. 
Sprawdziłam kosmetyków do ciała mam wystarczającą ilosć spokojnie do przyszłego roku starczy i jest się w czym myć :D, kolorówka prawie uzupełniona tu brakuje mi kilku produktów, które mi się marzą ale biorę pod uwagę że nie długo mam imieniny i ... uzupełnię w co trzeba :). Jedyny produkt, który będę dokupować na obecną chwilę to ... waciki i podpaski :D
A może tak od stycznia limit - co mc jakieś 50 zł na swoje potrzeby ?? :D Pożyjemy zobaczymy.

Pozdrawiam Klusi 




Podobne posty:

3 komentarze:

  1. Gratuluję Ci Twojego sukcesu, możesz być z siebie dumna. Mi też udało się zrzucić już ponad 10 kilogramów, wierzę w to, że do sylwestra osiągnę zamierzony przez siebie cel. W walce o piękny wygląd pomogła mi bardzo fantastyczna dietetyczka, którą poleciła mi przyjaciółka z pracy. Rozpisany przez nią jadłospis odchudzający sprawił, że chodziłam syta, a kilogramy i tak spadały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ze swoim oficjalnym podsumowaniem odchudzania muszę jeszcze chwilę poczekać, ale najważniejsze jest to, że pierwsze efekty odchudzania widać już gołym okiem. Dobry catering z Poznania, który dostarczała mi fantastyczna firma oferująca różnorodne diety, sprawił, że udało mi się zejść do rozmiaru M. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego się dowiedziałem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.