Akcja Celebruj chwile - Mój jesienny spacer

/
10 komentarzy
Zimno... pada deszcz, za chmur słońce próbuje się przebić, jego promyki sięgają gdzieś niedaleko, może i do mnie dojdą.  Podkoszulka, koszulka, bluzka, może jeszcze bluza i kurtka ?? 
Jesień tak, taka prawdziwa jesień, ale czy ja jej nie lubię ??
Słoneczko potrafi dogrzać, w ogrodzie robi się porządki, wtedy wszystko dozwolone, można planować sadzić  kwiaty na wiosnę, inne przesadzić, a jeszcze inne wykopać i schować, liście na drzewach żółkną, spadają z drzew i otulają ziemię tworząc dywan.

Ta jesień jest piękna i ja marudzić nie będę :), ale zapraszam do postu z serii u Arcy




Halloween :) własnie z tym mi się kojarzy dynia i z pestkami do jedzenia, a te "osły" same porosły :) 





Uwielbiam te kolorowe liście na drzewach, prawdziwe barwy jesieni.







Miłe towarzystwo i szklanka gorącej herbatki, lub wieczór przy świeczce czyż nie jest miło i przytulnie...


A jak Wasza jesień ??

Pozdrawiam Klusi 


Podobne posty:

10 komentarzy:

  1. Łał... te dynie to Ci porosły naprawdę gigantyczne! :) świetnie to wygląda. Jesienny klimat jest przez to chyba jeszcze bardziej podbudowany. Bardzo fajne zdjęcia. Dziękuję, że zdecydowałaś się na akcję i podzieliłaś się swoim jesiennym spacerem :) Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) tak dynie porosły, ale to akurat nie moje :) "spotkałam" je na spacerku :)

      Usuń
  2. super dynie :) Uwielbiam jesień za kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazałe dynie. :) Też lubię spacerować jesienią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy w taką pogodę aż grzech nie iść na spacer. :)

      Usuń
  4. Dynie są olbrzymie :D U mnie w ogrodzie zawsze takie miniaturki, takie dekoracyjne, więc to mnie aż zaszokowały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też wyrosły takie dynie giganty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.