Ach te usta ...

/
2 komentarzy
Ja nie mam... nie mam głębokich, pełnych ust, nawet nie są jedwabiście gładkie jak pupcia niemowlaka hmmmm taki już mój los jeśli napisane jest na jakimś kosmetyku, ze bardzo rzadko ale uczula to w 99% spadnie to na mnie ...jakieś  zapalenia, alergię i inne bzdury skórne  śmiało to ja ...
Kosmetyki, które nie uczulały uczulają, te co mają nawilżać, w momencie kiedy są najbardziej potrzebne okazują się beznadziejne i szukaj babo wiatru w polu ...

http://swiat-obrazkow.pl/

Zasada podstawowa nie obgryzaj ust, nie odrywaj skórek suchych, nie całuj się na zimnie :D , nie korzystaj z pomadek, błyszczyków i innych mazideł nie należących do Twoich ust !!!! a już w ogóle broń Cię testowania testerów na swoich ustach !!! Raz dziennie dobrze wymasować usta szczoteczką do zębów miękką i nałożyć na parę minut miód.
Jak by mnie ktoś nie znał pomyślał by, że wariatka z błyszczykiem się nie rozstaje ale nie da się inaczej bo w innym przypadku grozi to popękaniem skóry, spuchnięciem i wyglądem jak poparzona od brody po nos ...Żeby załagodzić podrażnienie w momencie kiedy czuję, że coś zaczyna sie dziać tj: pieczenie na obrzeżach ust, swędzenie i uczucie opuchnięcia robię okład z siemię lnianego.
Tak jest to ten środek, który powoduje, że skóra nie wygląda jak poparzona, obrzęk mija w przeciągu 3-4 dni, zostają tylko popękane usta, swędzenie i lekki ból.



Co robię i czego używam aby wracały chodź na chwilę, na momencik do stanu normalnego wróciły...
1) Regenerum - balsam do ust z apteki, zużytych opakowań w ciągu ostatnich 2 mc  .. 3 ... pomijając fakt, ze w tym samym czasie używam jeszcze dwóch innych balsamów. Po prostu muszę mieć zawsze jeden pod ręką więc mam w kuchni, torebce, szlafroku, łazience.
Bardzo fajny bezzapachowy balsam, dobrze regeneruje i nawilża usta. Sama ilość zużytych opakowań może świadczyć o mim pełnym zaufaniu co do niego. 
2) L'biotica - regenerujący balsam do ust.O tym cudeńku z małymi wadami poświęcę wkrótce osobny post.
3) Oriflame - balsam na wszystko jak ja to mówię. Nawilża ale nie jest jakiś mega lepiej się u mnie sprawdza na skórkach od paznokci niż na spierzchniętych ustach. Posiadam wersję Vaniliową i czekoladową, która gdzieś leży ale jeszcze nie wiem gdzie :)
4) Nivea - Lip Butter o zapachu malin. No i faktycznie zapachem malin uwodzi, usta nawilża, ale to jest kosmetyk jak dla mnie z serii " szybko coś pod ręką". Jak nie moge odnaleźć swoich specyfików aptecznych sięgam po niego.
5) Oriflame - Essentials Lip Balm with Almond Oil .... hmmm Nawilża, ładnie pachnie, ale prawdopodobnie przyczynia się do mojego paskudnego uczulenia. Nie stosuję od dłuższego go czasu i jest spokój. Na razie boję się ryzykować by potwierdzić swoją teorię więc odłożony na bok by po niego nie sięgać. Ale co najciekawsze jego zgubić nie moge chodź nie używam, a te co używam znikają jak igły w stogu siana hmmmmm
6) Nivea - Pearly Shine - ładnie pachnie, nabłyszcza usta, jest sobie w torebce dla podkreślenia ust kiedy są w dobrym stanie. To dla tak zwanej dekoracji :)
7) Miss Sporty 007 ( :] ) I'm sweet - zapach ogórka :), ładny kolor, ale jednak za jasny, bardzo żadko używam, ale na czarną godzinę w torebce niech będzie.
8) Maybelline 502/208 - to już trzeci ten sam błyszczyk, który mam, który mi odpowiada pod każdym względem i na pewno tak szybko z niego nie zrezygnuję.
Brakuje tu jeszcze Tisane, nie mam pojęcia gdzie ją wsadziłam, Oriflame balsamu czekoladowego i jednego Regenerum :). To u mnie standard, że coś zaginęło w akcji, tylko szkoda, że to co by mi się najbardziej przydało :).



Pozdrawiam Klusi  

Możecie przeczytać to również na Przepis na Kobietę 






Podobne posty:

2 komentarze:

  1. Muszę wypróbować to Regenerum do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemię lniane pomaga to prawda, moja mama zachwala a nawet piję !
    Próbowałam,, paskudne ;p
    Nivea też mam, ale vanilię i jakoś bez szału , szczerze to zimą zapachu nie czułam nawet.Teraz pachnie ale i tak działanie dokładnie tak jak piszesz - jak potrzebne coś pod ręką :)
    He i łatwo powiedzieć - nie całuj się na zimnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.