Moje kosmetyczne NIE !!

/
0 komentarzy
Nie ma kosmetyków idealnych , nie no może przesadziłam są oczywiście, ale czasami zastanawiam się czemu robią nam pod górkę... Mam wrażenie, że nie chcą nam życia ułatwiać, ciągle coś modyfikują, poprawiają, zapach, konsystencję działanie, a co z resztą ??
Nie będzie o tym co lubię w kosmetykach, tylko o tym co mnie w nich irytuje, wkurza i dla czego jestem na NIE.

Jako kobieta lubię wzrokowo ocenić kosmetyk jak wygląda, nosem poczuć jego zapach, opuszkami palców poczuć konsystencję i wszystko było by dobrze gdyby nie to małe ale....



Po pierwsze  nie lubię peelingów pod prysznic w puszkach - strasznie mnie wkurza ich otwieranie. Prysznic to dla mnie SZYBKIE MYCIE, a nie zabawa "co mi zrobisz jak mnie w końcu otworzysz i połowy nie wylejesz".Taki kosmetyk u mnie odpada, a z żalem przyznam, że mam dwa jeszcze w zapasach ( sama ich sobie nie kupiłam ), na domiar złego są w moim guście, ale na samą myśl o ich otwieraniu, grzebaniu tam dłonią hrrrrr. Zakręć prysznic, otwórz puszkę Pandory, no jak nie zakręcę to woda wleci do opakowania, ojjjjjjjj.



Pięknie pachnie mmmmmmm

Po drugie maseczki do twarzy w saszetkach gdzie czasami nawet nie daję rady otworzyć ich zębami, a obok wanny przy najmniej u mnie nie leżą nożyczki, a 90 % maseczek zużywam relaksując się w wannie jak dzieci śpią. Zacznę wyszukiwać w normalnych tubkach i częściej z nich korzystać jest w tedy nadzieja, że się nie zmarnują.

Po trzecie - 3 -  maski do włosów w puszkach, ja chyba w ogóle nie na widzę kosmetyków w "puszkach", ta sama zasada co z peelingami. Puszką odkręcanym mówię NIE.



4 ?? !! nie lubię jak jest napisane "żel pod prysznic" a on się nie pieni - głupie ??!! Możliwe ale dla mnie taki produkt powinien się pienić i ładnie pachnieć :).

PIĘĆ "piękny zapach", a tam ledwo co czuć, albo kompletnie nie to co miało być, sama chemia, alkohol i cały czar prysł.

6)  Krem do rąk w tubce ... ODKRĘCANY hrrrrrrr. Ja muszę mieć klik klik. Szybko otwieram, zamykam i gotowe.



Jestem jakaś inna?? wybredna i niezdecydowana ?? Nieee ja jestem kobietą, bardzo wybredną i zwracającą uwagę na szczegóły. Lubię żeby było wygodnie i jak należy :) nie zależnie jak to brzmi ;)
Też macie takie zboczenie ?? :) no bo jak to inaczej nazwać no jak ?? ;)






Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.