Rozdanie Urodzinowo i Kobieco !!!!!!!!!!!!

/
15 komentarzy
Witam Was Moje Drogie,

Z okazji tak wyjątkowego święta postanowiłam zorganizować dla Was małą niespodziankę z prezentami ...
Dziś mamy Dzień Kobiet, a Klusi za mc obchodzi swoje urodziny więc czemu nie zaszaleć i nie wynagrodzić Was za to, że jesteście, że ja tu nadal jestem, że ktoś wchodzi, czyta i komentuje. Na FB przybywa Lubisi, a na blogu robi się ruch. Do wszystkiego trzeba dorosnąć, i wszystko przychodzi z czasem więc tak jak zaczynałam małymi kroczkami tak stawiam je coraz większe i coraz pewniejsze. 
Dla Was ...



Urodzinowo i kobieco - właśnie takie to będzie rozdanie :) 



Do wygrania jest:
1) Żel do kąpieli i pod prysznic  Wellness & Beauty
2) Ecollagen żel pod oczy od Oriflame 
3) Balea kostka do kąpieli miód i wanilia 

Informacje ogólne :

1) Sponsorem nagród jest właściciel bloga " Life Like a Butterfly "  czyli Klusi. Wszystkie zaprezentowane nagrody są nowe, z terminem ważności i zakupione przeze mnie.
2) Rozdanie trwa od dziś 08.03.2015 - 08.04.2015 do godziny 23.59.

Aby wziąć udział :

1) Trzeba być publicznym obserwatorem tego bloga
2) Polubić Life Like a Butterfly na FB o Tu
3) Umieścić baner na swoim blogu ( Dodatkowo nie obowiązkowo )
4) Zgłosić się w komentarzu pod tym postem:
a) obserwuję jako:
b) mail:
c) link do bloga z banerem

4) Koszty przesyłki pokrywam ja
5) Laureatkę/ta wyłonię do 12.04.2015
6) Na zgłoszenie się laureatki/ta czekam 5 dni po tym terminie losuję na nowo.


Powodzenia ... 




Podobne posty:

15 komentarzy:

  1. te cuda to to, co ja uwielbiam!!!


    obserwuję jako: Małgorzata Kijowska
    mail: blog@daylicooking.pl
    link do bloga z banerem: http://www.daylicooking.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam :D
    Obserwuję jako: Felicja J., lubię fb oszczywiście
    mail: wmalymwariatkowie@gmail.com
    Link do bloga z banerem: www.feleeshia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a) obserwuję jako: AniaSKF
    b) mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja :)
    obserwuj e jako "Kobiety w Sieci"
    mail- destina.forum@gmail.com
    link do bloga z banerkiem kobietywsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a) obserwuję jako: ann bee
    b) mail: anka09@vp.pl
    c) link do bloga z banerem nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wszystko, co lubię ( i jeszcze nie znam :) ) Nie wiedziałam, że Balea ma kostki do kąpieli! Kocham kąpiele ;)
    Dziękuję Co pięknie za zaproszenie, ostatnio mam urwanie głowy i mało czasu na śledzenie aktualności :*

    Obserwuję jako: Tanika i Wojtas
    Mail: tanika@mailmix.pl

    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a) obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    b) mail:panterka241@gmail.com
    c) link do bloga z banerem nie
    Na fb lubię jako Dorota Wa....

    OdpowiedzUsuń
  8. a) obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    b) mail:panterka241@gmail.com
    c) link do bloga z banerem nie
    Na fb lubię jako Dorota Wa....

    OdpowiedzUsuń
  9. a) obserwuję jako: Rincewind99
    b) mail: rincewind9998@gmail.com
    c) link do bloga z banerem -
    Na FB lubię jako Agnieszka K

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako: Monika :)
    email: monikazaczek1@wp.pl
    link do bloga z bannerem- nie
    na fb lubie jako Monika Z.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako xkeylimex
    Lubię na fb jako Kachna P.
    email: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: swiaturody159
    Na FB jako: Świat Urody
    e-mail: swiaturody159@gmail.com
    Link do bloga z banerem: http://swiaturody159.blogspot.com

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. a) obserwuję jako: nr147
    b) mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako: dorota wysocka
    mail: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Były już wyniki?? Mam nadzieję że ich nie przegapiłam!!! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.