Krótki "urlop"

/
1 komentarzy
Moje drogie :( z bólem serca, ( a wierzcie mi, że ostatnimi czasy blog i Wy jesteście dla mnie bardzo ważne )  informuję Was, że będę poza zasięgiem internetowym, bez mojego laptopika z telefonem, który nie ujedzie niestety z internetem przez całe dwa albo i trzy dni. Nazwę to małymi wczasami u mamusi, która chętnie nadrobi zaległości z Małym Misiem, a ja troszkę może odeśpię, ale tak na prawdę będę z Małym Misiem zasuwać po kontrolnych lekarzach :( nic miłego.
Aby czasu nie marnować oczywiście spakowałam sobie małe co nie co do testowania :) 


Planet Spa Avon - nawilżające masło do ciała ze śródziemnomorską oliwą z oliwek i kwiatem pomarańczy ( mój balsam się na szczęście skończył - recenzja TU ) czas rozpocząć nowe testowanko :):)
Vichy Dercos - odżywczo - regenerujący szampon w kremie 
Vichy Dermablend - fluid korygujący, 16H trwałości - ciekawe jak się sprawdzi bardzo jestem ciekawa

To są nowości, które zamierzam wykorzystać, no oczywiście nie obędzie się bez pozostałych towarzyszach tusz do rzęs, puder sypki, perełki brązujące itp itd :) same wiecie jak to jest :) 
Tak więc trzymacie mi się cieplutko, bądźcie grzeczne :P i do zobaczenia za kilka dni :)

Buziaki :*

ŻUM :*


Podobne posty:

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.