Malinowe rozdanie - część 3 Żel do układania włosów

/
0 komentarzy

Moje drogie Koleżanki dziś już ostatnia recenzja z Malinowego rozdania i opowiem Wam o żelu do układania włosów z serii Joanna Styling.


Od producenta:

- ułatwia modelowanie
- zwiększa puszystość włosów
- idealnie podkreśla fale, loki czy pazurki
- zawiera filtr UV chroniący włókno włosa

Opakowanie:

tubka pojemności 150 g, czarne z żółtymi dodatkami, zamykane na "klik", który jest bardzo stabilny i wygodny. Tubkę stawiamy na zamykaniu co ułatwia użytkowanie.




Konsystencja:

bezbarwna, lekka, nie rozlewająca się. Szczególną uwagę zwróciłam na zapach, który z całej serii jak dla mnie jest najładniejszy, naprawdę ładny, delikatny.

Moja opinia:

Żel ma ładny zapach, który z całej testowanej serii przypadł mi najbardziej do gustu. Przy układaniu lekkich fryzur typu pazurki, czy też podkreślenie poszczególnych pasemek daje sobie rade bez problemu, jeśli zaś chcemy wykorzystać do utrwalenia bardziej "wyrafinowanych" fryzur no to niestety przy moich sztywnych, upartych włosach nie ma szans. Efekt na włosach do góra dwóch godzin, po czy moje włosy ogłupiały, oszalały, zapuszyły się no i jest !! tak się zelektryzowały, że cały pozostały dzień przechodziłam w kitce. Czyli jak zapewnił producent "zwiększa puszystość włosów" . Włosy nie są obciążone po tym produkcie, nie przetłuszczają się. Są za to miękkie, ładnie pachną i lśnią.



Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.