Dieta, odchudzanie .... dam radę !!!

/
2 komentarzy
:) Wcale nie zamierzam odchudzać się na wadzę, bo właściwie na dobre mi to nie wyjdzie, ale postanowiłam zrobić sobie małą wstrzemięźliwość w zakupach kosmetyków kolorowych i do ciała. Półki sprawdziłam wszystko jest, gdzieniegdzie nawet po kilka sztuk by się znalazło, wszystkiego szkoda użyć, ale najwyższa pora sporo uszczuplić zapasy :) 
Wszem i wobec postanowiłam zrobić sobie miesięczną kurację odchudzającą i do 22.09 nic kompletnie nie kupić !!! :) 




No właśnie, ale na zdrowiu oszczędzać toż to grzech :P 

Pozdrawiam Klusi ... 


Podobne posty:

2 komentarze:

  1. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie najważniejsze są chęci i to, żebyśmy chcieli stosować dietę. Jak dla mnie dopiero ta przygoda się zaczyna i jestem zdania, że jest to bardzo fajne rozwiązanie. Czytałem także w https://www.sn2.eu/kobieta/18875-podjadanie-w-biurze-i-w-domu-jak-go-uniknac.html o tym jak nie podjadać w biurze i faktycznie można to zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.