Włoski :)

/
2 komentarzy
W ogóle w planach nie był ten post ani to rozdanie ale jak tu nie skorzystać jak takie nagrody :), a moim włoskom od życia też się coś należy... nie dość, ze zmęczone po ciężkich 9 mc, codziennym myciu, lataniu w każdą stronę i puszeniu się o wszystko :) czas o nie zadbać. 
I w ten oto przedziwny sposób - ktoś nad tym czuwał - trafiłam do minthairr prawdziwej maniaczki niesamowicie kręconych włosów ( cóż jedni mają kręcone drudzy muszę sobie kręcić :( ) i postanowiłam wziąć udział w jej rozdaniu.
Póki co leczymy je sobie Vichy, do tego Mila maska i szampon z keratyną i zestaw witaminek DH to może jeszcze u naszej włosomaniaczki uda się zdobyć zestaw odżyweczek dla moich maleństw ( a jest o co powalczyć :) ).
Tak wiec moje kochane trzymać za mnie kciuki i za włosiaczki.:)  


Podobne posty:

2 komentarze:

  1. W zasadzie to ten sweterek to rozmiar s, coś mi się trochę pomieszało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak coś to pisz na justynaa1687@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza.