Avon :)

/
0 komentarzy
Tak więc zamówiłam i mam - co z tego będzie to się okażę. Mój nabytek to baza pod cienie do powiek ( zawsze miałam Artdeco i była świetna ) tym razem skusiłam się na Avon.
Zawartość zamknięta w małym słoiczku, co jest tak samo nie udane jak Artdeco bo ja osobiście nie lubię jak kosmetyk wchodzi mi pod paznokieć i muszę go wydłubywać brzydko mówiąc. ( dla tego marzy mi się - właśnie dopisze do listy życzeń - baza Revlon w sztyfcie ). Słoiczek wygląda uroczo tylko hmmm jak upadnie co się stanie ?? strach pomyśleć czy pękną płytki czy tyle było zabawy z bazą.


Konsystencja bardzo fajna delikatna i kremowa. Po nałożeniu na dłoń :) hihihi zrobiła się bardzo miła w dotyku jak jakiś balsam, kurcze naprawdę delikatna i wyglądała tak delikatnie, że może będzie można jej użyć jako samego cienia byłby to świetny efekt do makijażu codziennego, delikatnego takiego do pracy :).

Na dłoni rozprowadziła się idealnie nie pozostawiajac żadnych drobinek



Podobne posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za pozostawienie komentarza.